Regulamin
REZERWACJA I PŁATNOŚCI
1. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.
2. Koszt wynajmu jest uzależniony od sezonu (wysoki, średni i niski).
3. Przetwarzanie danych osobowych – polityka prywatności
4. Rezerwację wstępną (telefoniczna, mailowa lub poprzez formularz kontaktowy) należy potwierdzić poprzez wpłatę zadatku w wysokości 30% całego pobytu w ciągu 2 dni od daty rezerwacji. W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostaje anulowana.
5. W przypadku zmiany terminu rezerwacji lub całkowitej rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi.
6. Pozostałą kwotę za pobyt Gość wpłaca gotówką w dniu przyjazdu lub przelewem dwa dni przed planowanym przyjazdem.
7. W dniu zakwaterowania pobierana zostaje kaucja zwrotna w wysokości 500 zł.
8. W przypadku skrócenia pobytu, kwota za pobyt nie podlega zwrotowi.
POBYT I ZAKWATEROWANIE
1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
2. Zakwaterowanie odbywa się w godzinach 16:00 – 19:00. W przypadku zmiany godziny Goście proszeni są o kontakt telefoniczny.
3. Nieopuszczenie apartamentu w dniu planowanego wyjazdu do godz. 10:00 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.
4. Podczas zakwaterowania Wynajmujący wypełnia Kartę Meldunkową.
5. Osoby wynajmujące apartament nie mogą podnajmować go osobom trzecim – nawet jeśli nie upłynął okres rezerwacji, za którzy uiściły należną opłatę. W apartamentach przebywają jedynie osoby zgłoszone w Karcie Meldunkowej.
6. W przypadku przekroczenia ilości osób w Apartamentach, Właściciel zastrzega sobie prawo do zerwania umowy bez konieczności zwrotu poniesionej przez Wynajmującego opłaty.
7. Zastrzegamy sobie prawo do żądania opuszczenia terenu Apartamentów przez Gości nieprzestrzegających regulaminu – zakłócających w rażący sposób wypoczynek innym gościom bez zwrotu poniesionej kwoty za pobyt.
8. W całym obiekcie w godzinach od 22:00 do 6:00 obowiązuje cisza nocna – Goście proszeni są w tym czasie o zachowywanie się w sposób niezakłócający pobytu innym.
9. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy materialne pozostawione w Apartamentach oraz na terenie obiektu, jak również nie ponosi odpowiedzialności za doznane urazy i uszczerbki na zdrowiu.
10. Goście Apartamentów 3 Córki mogą parkować swoje samochody na parkingu znajdującym się na terenie obiektu. Parking jest parkingiem niestrzeżonym. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdów lub mienia w nich pozostawionych.
11. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców; np. czasowym brakiem wody, prądu, internetu.
12. Za każdorazowym opuszczeniem obiektu, Goście zobowiązani są do zamknięcia apartamentów oraz wszystkich okien ze szczególnym uwzględnieniem okien dachowych. Niedostosowanie się do wyżej wymienionego zalecenia może skutkować poniesieniem przez Gości kosztów ewentualnych remontów spowodowanych przez warunki atmosferyczne (zalanie piętra, wybita szyba).
13. Na czas wynajmu apartamentu Gościom zostają wydany klucz, pilot do bramy, kod do furtki wejściowej. Za zgubienie lub uszkodzenie pilota zostanie pobrana opłata 100 zł.
14. W apartamentach obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów, produktów tytoniowych i papierosów elektronicznych, poza wyznaczonymi do tego miejscami.
15. Wzbrania się smażenia ryb.
16. Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w domku w czasie jego pobytu.
17. O wszelkich zauważonych usterkach lub brakach w wyposażeniu, Gość zobowiązany jest powiadomić w dniu przyjazdu.
18. Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są dbać o bezpieczeństwo swoich pociech i odpowiadają za wszystkie skutki działań swoich dzieci.
19. Goście zobowiązani są do przestrzegania regulaminu placu zabaw.
20. Altana ogrodowa, leżaki są do dyspozycji wszystkich gości obiektu. Wszyscy goście zobowiązani są do utrzymywania porządku i nie niszczenie mienia.
21. W dniu wynajęcia apartamenty są posprzątane. Goście zobowiązani są o oddanie ich w takim samym stanie ( tj. umyte naczynia, wyrzucone śmieci, opróżniona lodówka, meble na swoich pierwotnych miejscach). W przeciwnym wypadku z kaucji potrącona zostanie kwota 200 zł za serwis sprzątający.